Zjednodušte si život s mojeDPD: Online účetnictví bez starostí

Mojedpd

Co je mojeDPD

MojeDPD je webová a mobilní aplikace, která slouží jako váš osobní asistent pro správu zásilek s DPD. S mojedpd máte přehled o všech vašich zásilkách na jednom místě, ať už posíláte jeden balík měsíčně, nebo stovky zásilek denně. Můžete sledovat jejich cestu, měnit parametry doručení, jako je datum, čas a místo doručení, a to i pro více zásilek najednou. Pro firmy a živnostníky, kteří využívají online účetnictví, nabízí mojedpd možnost propojení s vybranými účetními systémy. Díky integraci s účetnictvím odpadá nutnost manuálního přepisování dat o zásilkách, čímž se šetří čas a minimalizuje se riziko chyb. Data o zásilkách se automaticky přenesou do vašeho účetního systému, kde je můžete dále zpracovávat. MojeDPD v kombinaci s online účetnictvím tak přináší efektivnější a jednodušší správu zásilek a související administrativy.

Výhody mojeDPD

Propojení mojeDPD s online účetnictvím přináší řadu výhod, které zefektivní vaše podnikání. Automatická synchronizace dat eliminuje potřebu ručního přepisování informací o zásilkách, čímž šetří váš čas a minimalizuje riziko chyb. Veškeré informace o zásilkách, včetně sledovacích čísel a fakturačních údajů, se automaticky přenesou do vašeho účetního systému. Získáte tak přehled o finančních tocích spojených s dopravou a zjednodušíte si proces fakturace a evidence. Integrace mojeDPD s online účetnictvím vám poskytne komplexní přehled o vašich zásilkách a usnadní vám každodenní operativu.

Registrace do mojeDPD

Propojení vašeho online účetnictví s mojeDPD vám ušetří čas a zefektivní vaši práci. Registrace do mojeDPD je snadná a intuitivní. Stačí vyplnit základní údaje o vaší firmě, jako je název, adresa a IČO. Následně si zvolíte uživatelské jméno a heslo, pod kterými se budete do systému přihlašovat. Po ověření emailové adresy je vaše registrace dokončena a vy můžete začít využívat všechny výhody, které mojeDPD nabízí.

Funkce MojeDPD Konkurenční online účetnictví (např. Fakturoid)
Vytváření faktur Ano Ano
Sledování plateb Částečně (pouze propojené s DPD zásilkami) Ano
Generování daňových přiznání Ne Ano
Mobilní aplikace Ano Ano

Mezi klíčové funkce patří sledování zásilek v reálném čase, možnost hromadného podání zásilek a správa vašich adres. Propojení s online účetnictvím vám navíc umožní automatizovat procesy jako je generování štítků a podacích dokladů. Díky tomu se vyhnete zdlouhavému přepisování údajů a minimalizujete riziko chyb.

Přihlášení do mojeDPD

Prostřednictvím aplikace mojeDPD získáte přehled o svých zásilkách a můžete spravovat své doručení. Po přihlášení do mojeDPD uvidíte všechny své zásilky, ať už jste odesílatel, nebo příjemce. U každé zásilky najdete důležité informace, jako je aktuální stav doručení, předpokládaný čas doručení a případné informace o zpoždění. Můžete si také prohlédnout historii doručení a sledovat, kdy a kde byla vaše zásilka doručena.

Aplikace mojeDPD vám také umožňuje spravovat vaše doručení. Můžete si například změnit adresu doručení, zvolit jiný den doručení, nebo si nechat zásilku doručit na výdejní místo. Všechny tyto změny můžete provést online, bez nutnosti kontaktovat kurýrní službu. Pro firmy a podnikatele, kteří odesílají větší množství zásilek, nabízí mojeDPD propojení s online účetnictvím. Díky tomu můžete snadno importovat data o zásilkách do svého účetního systému a ušetřit tak čas a administrativní náklady.

MojeDPD je jako mít účetní v kapse - vždy po ruce a připravený pomoci s fakturací a doklady.

Bořivoj Král

Správa zásilek online

S platformou mojeDPD zvládnete správu zásilek hravě a efektivně. Propojení s online účetnictvím vám navíc ušetří čas i starosti s papírováním. Objednávejte kurýra, sledujte zásilky v reálném čase a mějte přehled o fakturách, to vše na jednom místě. Platforma mojeDPD je intuitivní a uživatelsky přívětivá, takže ji zvládnou i ti, kteří s online nástroji teprve začínají. Propojení s online účetnictvím umožňuje automatické párování faktur a jejich export do vašeho systému. Díky tomu se zbavíte zdlouhavého přepisování a minimalizujete riziko chyb. Správa zásilek tak bude jednodušší a efektivnější než kdy dříve.

Sledování zásilek v reálném čase

Sledovat zásilky v reálném čase je dnes jednodušší než kdy dříve, a to i díky službám jako mojeDPD. Tato platforma umožňuje nejenom sledovat pohyb vašich balíčků, ale také spravovat doručení a dostávat upozornění o změnách. Propojení s online účetnictvím pak přináší další úroveň efektivity. Data o zásilkách, včetně potvrzení o doručení, se automaticky propojí s vaším účetním systémem. Tím se eliminuje manuální přepisování informací a snižuje se riziko chyb. Online účetnictví s funkcí sledování zásilek vám poskytne komplexní přehled o vašich financích a logistice na jednom místě. Díky tomu můžete lépe plánovat cash flow, optimalizovat skladové zásoby a v konečném důsledku zefektivnit chod vaší firmy.

Změna doručení zásilky

S online účetnictvím a službou mojeDPD je změna doručení zásilky hračka. Už žádné zdlouhavé telefonáty nebo hledání informací na webu. Vše zvládnete pohodlně online z vašeho počítače nebo mobilního telefonu. Změna doručení je možná do doby, než kurýr zásilku naloží do auta. Stačí zadat číslo zásilky a zvolit si z dostupných možností. Můžete si například změnit adresu doručení, datum a čas doručení nebo si nechat zásilku doručit na jedno z výdejních míst DPD Pickup. Díky online službě mojeDPD a propojení s vaším účetnictvím máte vždy přehled o svých zásilkách a můžete s nimi flexibilně nakládat podle vašich potřeb.

Historie zásilek a faktury

S mojedpd a online účetnictvím máte dokonalý přehled o historii zásilek i faktur. Propojení těchto dvou systémů vám ušetří čas a zjednoduší administrativu. Veškeré informace o zásilkách, jako jsou sledovací čísla, data odeslání a doručení, adresy a další, se automaticky přenesou do vašeho účetního systému. Už žádné ruční přepisování dat a zdlouhavé párování faktur! Díky integraci mojedpd a online účetnictví máte vše přehledně na jednom místě a snadno dohledatelné. Získáte tak lepší kontrolu nad svými financemi a zásilkami.

Zákaznická podpora mojeDPD

Provozujete e-shop a hledáte spolehlivé a efektivní řešení pro správu zásilek? Pak jistě oceníte propojení služby mojeDPD s vaším online účetnictvím. Díky této integraci můžete zjednodušit a zefektivnit celý proces od objednání až po doručení zásilky.

Služba mojeDPD nabízí širokou škálu funkcí, které vám usnadní každodenní práci s balíky. Snadno si vytvoříte štítky pro vaše zásilky, objednáte svoz kurýrem a budete mít přehled o pohybu vašich zásilek v reálném čase.

Propojení s online účetnictvím vám pak ušetří čas a minimalizuje riziko chyb při přepisování dat.

Informace o zásilkách, jako je například sledovací číslo nebo cena dopravy, se automaticky přenesou do vašeho účetního systému. Vy se tak můžete soustředit na to podstatné – rozvoj vašeho podnikání.

Mobilní aplikace mojeDPD

Mobilní aplikace mojeDPD představuje skvělý nástroj pro každého, kdo chce mít své zásilky DPD vždy pod kontrolou. Aplikace je dostupná zdarma pro operační systémy iOS a Android a nabízí širokou škálu funkcí, které vám zjednoduší život. S aplikací mojeDPD můžete snadno sledovat pohyb vašich zásilek v reálném čase, a to jak v České republice, tak i v zahraničí. Díky notifikacím budete vždy informováni o změně stavu vaší zásilky, ať už se jedná o její převzetí dopravcem, doručení na depo, nebo doručení příjemci. Aplikace mojeDPD vám ale nabízí mnohem více než jen sledování zásilek. Můžete si v ní například nastavit preferované místo a čas doručení, přesměrovat zásilku na jinou adresu, nebo si nechat zásilku doručit do jednoho z tisíců výdejních míst Pickup. Propojení aplikace mojeDPD s online účetnictvím bohužel zatím není k dispozici.

Bezpečnost mojeDPD

V dnešní době je kybernetická bezpečnost klíčová, a to platí i pro správu zásilek. Platforma mojeDPD si je toho vědoma a klade velký důraz na ochranu vašich dat. Dvoufaktorové ověřování, silná hesla a šifrované připojení jsou samozřejmostí. Díky tomu máte jistotu, že vaše zásilky a s nimi spojené informace jsou v bezpečí. Propojení mojeDPD s online účetnictvím přináší další vrstvu zabezpečení. Veškerá komunikace probíhá přes zabezpečené rozhraní, takže se nemusíte obávat úniku citlivých údajů o vašich financích.

Tipy pro používání mojeDPD

Pro efektivní správu zásilek s propojením na vaše online účetnictví využijte naplno potenciál platformy mojeDPD. Pravidelně aktualizujte adresář svých kontaktů v systému mojeDPD, abyste předešli chybám v doručení a zjednodušili proces zadávání zásilek. Díky propojení s účetnictvím budete mít vždy aktuální přehled o adresách vašich obchodních partnerů. Pro větší přehled si můžete v systému mojeDPD nastavit automatické zasílání notifikací o doručení zásilek. Tyto notifikace vám usnadní párování faktur a zrychlí proces vystavování daňových dokladů. Využijte možnost hromadného importu dat do mojeDPD, abyste ušetřili čas a minimalizovali riziko chyb. Tato funkce je obzvlášť užitečná pro e-shopy a firmy s velkým objemem zásilek.

Publikováno: 23. 10. 2024

Kategorie: práce